ارائه آموزش های فارکس و باینری آپشن . پاورپوینت درس های کتاب کارگاه تولید و کار آفرینی پایه دهم . کسب درآمد از اینترنت . به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران در دسترس می باشد.

کوین ترودو


کوین ترودو کیست؟

rjgv_who-is-kevin-0.jpg

 

کوین ترودو با نام کامل کوین مارک ترودو (به انگلیسی: kevin mark trudeau) در فوریه ۱۹۶۳ میلادی (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجری شمسی) در ماساچوست آمریکا متولد شد.
او با عنوان های کارآفرین، مربی قانون جذب و موفقیت فردی، مشاور، عجوبه موفقیت و مولتی میلیارد خود ساخته مشهور است. کوین ترودو علاوه بر سمینار و همایش ، کتاب های زیادی را هم در راستای موفقیت فردی منتشر کرده است و تلاش کرده تا به مردم آموزش بدهد که خواسته ها و اهدافشان را به واقعیت تبدیل کنند.

دوران جوانی کوین ترودو

کوین ترودو در سن 17 سالگی به بازار خرید و فروش ماشین های دست دوم پا گذاشت؛ پس از آن در سال 1993 برای کسب در آمد بیشتر وارد نت ورکینگ (شبکه ارتباطی) شد.

سپس به واسطه یکی از دوستانش فعالیت خود را در تلوزیون شروع کرد. او برای شرکت های مختلف تیزر های تبلیغاتی می ساخت.کوین ترودو به سبب اطلاعاتی که از طریق مطالعات فردی اش درباده قوانین جهان هستی بدست آورده بود؛ توانست در زمینه های متفاوت موفقیت های بسیاری را بدست بیاورد. به همین دلیل کوین ترود در همان سنین کم توانست از نظر مالی غنی شود.

عکس های کوین ترودو در جوانی

r1ve_جوانی-کوین-ترودو.jpg

ثروت کوین ترودو

کوین ترودو از نوجوانی به دنبال کسب ثروت بود. او خیلی زود با بکارگیری آموزش های درون گروه های مخفی به ثروت کلانی رسید. در رابطه با ثروت کوین ترودو فقط همین بس که در حال حاضر بیش از 60 شرکت فعال در زمینه های مختلف در امریکا و اروپا دارد. تنها رقمی که از میزان درآمد کوین ترودو منتشر شده حاکی از آن است که درآمد شرکت های کوین ترودو در سال 2013 به بیش از 3 میلیون دلار رسیده بود که متاسفانه حکم حبس فدارل او صادر شد. کوین ترودو رازهای ثروتمند شدن خود را در دوره ها و کتاب هایش فاش کرده است. شاید بتوان کوین را بهترین استاد آموزش عملی حوزه موفقیت مالی دانست. کوین ترودو در خصوص موفقیت مالی از اصولی صحبت می کند که سال ها در گروه های مخفی "مانند فراماسونری، برادرهود و اسکال اند بونز و ... " تدریس شده و افراد بسیاری از جمله اندرو کارنگی و راکفلر به وسیله این آموزش ها به پولدارترین افراد زمان خود مبدل شدند.

کوین ترودو توضیح میدهد که:

با شخصی مشهور و ثروتمند آشنا شدم زمانی که وی متوجه اشتیاق وصف نشدنی من برای دستیابی به ثروت و موفقیت شد. به من پیشنهاد داد میتواند برای کمک کردن به من برای ساخت زندگی بهتر هر چند وقت یک بار او را ملاقات کنم. تا راههایی برای بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقیت به من بیاموزد. وی این قول را به من داد که اگر از آموزه های او در زندگی ام استفاده کنم می توانم به هر آنچه که میخواهم برسم! من که جذب رفتار و حرف های او بودم بی درنگ قبول کردم.

محصولات آموزشی کوین ترودو

  • کوین ترودو پس از دوره ای که به بازاریابی شبکه ای اشتغال داشت، در مورد موضوعات مختلفی مانند: خودیاری، توصیه های سلامتی، تغذیه، درمان ریزش مو، تندخوانی و استراتژی های مربوط به بازار املاک و مستغلات چندین سری محصولات آموزشی ارائه داد، او سی دی های زیادی در ارتباط با موضوع خودیاری و موفقیت تولید کرده است.
  • پس از آن کوین ترودو در سال 2004 با استفاده از "infomercials" (عناوین تبلیغاتی) کتاب هایی را با مضامین آگهی های تبلیغاتی طولانی مدت و متکی بر اطلاعات و جزئیات زیاد منتشر کرد. (کتاب های کوین ترودو)
  • کوین ترودو در سال 2005 «کتاب درمان های طبیعی» را منتشر کرد که به مدت 29 هفته پرفروش ترین کتاب بود و بیش از 5 میلیون نسخه از آن به فروش رفت.
  • ترودو بازاریابی های بزرگی نیز در زمینه کتاب و کتاب های صوتی خودیاری و خودانگیزشی تحن عنوان «بازاریابی های موازی» ایجاد کرد که درآمد هنگفتی را برای وی به همراه داشت و منجر به بستن قرارداد با شخصیت های سرشناس شد.
  • کوین ترودو به دنبال موفقیت های مالی پی در پی، یک مسابقه سیاحتی بسیار جالب تحت عنوان اینترنشنال پول تور (international pool tour) را ترتیب داد که درسه دوره موفقیت خوبی را به همراه داشت.
  • کوین ترودو در ایجاد گروه خصوصی با نام شبکه جهانی اطلاعات "جی آی ان" (Global Information Network) مشارکت داشت که اساس آن داشتن دسترسی به سخنرانان متخصص انگیزشی و شرکت های بازاریابی معتبر بود که 30 نفر میلیاردر در آن عضو بودند و در همان دوره بود که از مبالغ حق عضویت اعضای کلوب درآمد بسیار زیادی کسب کرد.

4 مرحله یادگیری کوین ترودو :

  1. ناآگاهی و ناشایستگی : نمیدانید که از چه چیزهایی اطلاع دارید در نتیجه شایستگی استفاده از آنها را هم ندارید.
  2. آگاهی و ناشایستگی : میدانید که از چه چیزهایی اطلاع ندارید اما همچنان شایسته استفاده از آنها نیستید.
  3. آگاهی و شایستگی : میدانید که در حال انجام چه کاری هستید و تمام تلاش شما بر این است که آن کار را درست و بدون اشتباه انجام دهید.
  4. ناآگاهی و شایستگی : شما به صورت ناخودآگاه کاری را پس از انجام تمرینات بسیار، به درستی انجام میدهید.

 

ازدواج کوین ترودو با ناتالی بابنکو

کوین ترودو در سال 2008 با همسر اوکراینی خود به نام «ناتالی بابنکو» (Natalie Babenko) ازدواج کرد. کوین ترودو سه بار ازدواج کزده و ازدواج با خانم ناتالی بابنکو سومین و آخرین ازدواج او بود. آنها فعلا فرزندی ندارند و خانم ناتالی بابنکو بیشتر وقت خود را صرف مدیریت شرکت های کوین ترودو میکند.

بشردوستی کوین ترودو که جنجال برانگیز شد

کوین ترودو پس از آگاهی از اسرار گروه های مخفی که منجر به ثروتمند شدن افراد پولدار شده بود، تصمیم می گیرد که این اطلاعات و رازها را افشا کند. دوره کوین ترودو حاصل اقدامات برخی ثروتمندانی است که پس از فاش شدن این اطلاعات در سمینار کوین ترودو، سبب شد کوین ترودو در ماه مارچ - 2013 به ده سال زندان محکوم شود. علت اصلی زندانی شدن کوین ترودو نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای جذب ثروت شاکی بودند. این گروه ها که قدرت نفوذ و ثروت در دست آنان است، نمی خواهند این رموز به دست سایر افراد برسد و برای خود رقیب ایجاد کنند، آنقدر این اصول محکم و نتیجه بخش است که این افراد سینه به سینه این رموز را منتقل می کنند و به راحتی اجازه نمی دهند کسی از این دانسته ها آگاهی یابد؛ چون دستیابی به این اسرار یعنی ایجاد رقیب برای خود این افراد. وی همچنین از کارهای نادرست این گروه ها هم پرده برمی دارد و از سانسور شدن برخی از کتاب ها و مستندها خبر می دهد و ناگفته ها را می گوید.

 

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 404

اصفهان

به فروشگاه من خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما