ارائه آموزش های فارکس و باینری آپشن . پاورپوینت درس های کتاب کارگاه تولید و کار آفرینی پایه دهم . کسب درآمد از اینترنت . به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران در دسترس می باشد.

کتاب جادوی باور(قدرت باور)


کتاب جادوی باور(قدرت باور)

کتاب جادوی باور کلود مایرون بریستول

باور، قدرت جادویی ذهن است که با استفاده صحیح از فرمولهای این کتاب می توانید ثروت خود را چندبرابر کنید و به زبان دیگر می توانید هر آرزوی سنجیده ای را محقق کنید.

بریستول ذهن شما را به چالش می کشد و تمرین هایی را پیش روی شما می گذارد که با انجام آن ها می توانید دست به سنجش توانایی ذهنی خود بزنید و بفهمید که تا چه اندازه می توانید شرایط را آن گونه که می خواهید تغییر دهید. تکنیک کارت، تکنیک آینه، تکنیک دایره سفید و تکنیک پرسش از خود از جمله این چالش ها است.

کلود مایرون بریستول می کوشد تا به شما بگوید که ضمیر ناخودآگاه شما چه توانایی های دارد و اگر این توانایی ها را در مسیر درستی قرار دهید می توانید در زمانی کوتاه تر از آنچه که فکر می کنید زندگی خود را بسازید. کتاب جادوی باور کلود مایرون بریستول

اگر باور دارید تا دیر نشده مطالعه این کتاب را آغاز کنید… وقت زیادی ندارید.

بریستول در آغاز کتاب جادوی باور سرگذشت زندگی خویش را بیان می کند و می گوید هنگامی که شروع به یاد دادن دانش باور داشتن کرده است دغدغه اش برخورد افراد عادی جامعه با این موضوع بوده است و اینکه آیا آنها توانایی درک چنین ساختاری را دارند و گنجایش ذهنی آنها به اندازه ای است که بتوانند از پس چنین موضوعی بر بیایند و به قولی می توانند آن را در ظرف وجودی خود جای دهند.

برای موفقیت هرگز دیر نیست. مهم نیست در چه سن و سالی هستید یک بار که جادوی باور را بخوانید

وی ادامه می دهد اما پس از مدتی با دیدن افرادی به روش پیشرفت من توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی های اندک به کسی با داشته های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته تبدیل بشه فهمیدم شیوه آموزشی من بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد می کنند و از توان درونی خود بهره می گیرند.

فهرست مطالب کتاب:

  • فصل اول: چگونه به قدرت باور پی بردم
  • فصل دوم: آزمایشات و تمرینات مرتبط با قـدرت ذهن
  • فصل سوم: واقعا ذهن ناخودآگاه چیست؟
  • فصل چهارم: قدرت جادویی تلقین!
  • فصل پنجم: هنـر تصـویـر ذهنـی !
  • فصل ششم: فعالسازی قدرت باورنکردنی ناخودآگاه با تکنیک آینه
  • فصل هفتم: چگونگی منعکس کردن افکا
  • فصل هشتم: قدرت باور در زنان
  • فصل نهم(پایان): باور، آرزوها و اهداف را برآورده می کند


مبلغ واقعی 32,667 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 340

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان

به فروشگاه من خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما