ارائه آموزش های فارکس و باینری آپشن . پاورپوینت درس های کتاب کارگاه تولید و کار آفرینی پایه دهم . کسب درآمد از اینترنت . به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران در دسترس می باشد.

کتاب بخواهید تا به شما داده شود


کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

استر هیکس یک سخنران انگیزشی و الهام بخش و همچنین یک نویسنده ی توانا در زمینه قانون جذب و موفقیت است.

پس از مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود خواهید آموخت که اساسِ قانون جذب این است احساس خوب = اتفاقات خوب.

در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود.

در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید!

به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود. در این کتاب خواهید آموخت چگونه احساس خود را با خواسته تان هماهنگ کنید و یا به بیان دیگر نحوه هم‌فرکانس شدن با خواسته تان را خواهید آموخت.شما را به مطالعه این کتاب ارزشمند دعوت می کنیم.

بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود:

می خواهیم به یادتان بیاوریم که چیزی در این دنیا نیست که نتوانیدصاحب آن بشوید یا کاری نیست که نتوانید بکنید یا کسی نیست که نتوانید مثل او بشوید.اما موقعیت فعلی شما را هم دوست داریم . حتی اگر خودتان دوست نداشته باشید ، می دانیم که این سفر ( از جایی که هستید به جایی که می خواهید بروید ) چقدر نشاط آور است.

از شما می خواهیم در طی این روزگاری که گذرانده اید هر اندیشه ای را که مانع از شادی و قدرت شما بوده فراموش کنید و می خواهیم کمکتان کنیم آن دانش نیرومندی را که درون هر یک از شما خفته از نو بیدار کنیم . بنابراین آرام بگیرید و از این سفر آرامی که منجر به کشف دوباره وجودتان می شود لذت ببرید

                                                                                                 


مبلغ واقعی 32,800 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 217

دیدگاه های کاربران (0)

اصفهان

به فروشگاه من خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما